tisdag 9 september 2014

Ja ni får säga va ni vill.....


För tillfället ser min spargris ut så här...men när denna resa är över skall de börja sparas  igen ;)

Matsalen på Oasis ..tre våningar!!


....men här börjar det bli pirrigt och virrigt.Idag kom jag på jobb och så är det då en vecka jobb och sen tre veckor semester.Denna semester har jag då väntat på sen i april 2013 och nu är den snart häääär..käääk vad jag börjar vara laddad!!!Det går nog inte riktigt att beskriva känslan vad som pågår inne i min kropp...min dröm blir sann den 23 september då vi checkar in på Oasis of the seas i Barcelona och med lätta steg går på landgången mot en 1 veckas kryssning av lyx i Medelhavet ...I can´t belive it´s true before I´m onboard.Ja sånhäna gånger får man nog knipa sig ett par gånger i skinne för att verkligen förstå att detta är sant...hittade just en super bra blogg om ett par som var och kryssade med samma fartyg i Karibien...helt otroligt fina foton...och ni skulle ha sett uppsättningen av alla maträtter på tallriken,slurp...lovar att kameran kommer och gå het och ni kommer att få ta del av en massa fina foton här på bloggen.Hoppas ju bara att datorn inte kollapsar eller kameran slutar fungera...men nog skall jag på ett eller annat vis hålla er uppdaterade under resan!Ja som sagt ni får säga vad ni vill... gillar ni sen sommar,vinter,höst eller vår...så kan jag lugnt säga jag gillar varken höst eller vinter ..jag far tuuuuusen gånger hellre på en resa där jag får sol och värme..men tur så är vi alla olika!Billigare sku det ju förståss bli om man skulle trivas med höst och  vinter....då sku de bara vara att ta vinterrocken på och fara ut på backan och njuta när snön yr runt öronen....men no thank´s...kämpar hellre och fyller på min spargris ;) För övrigt börjar vi ha allt under kontroll för take off till Helsinfors den 20:e...lite små saker som skall fixas men annars har allt gått enligt planerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar