söndag 14 september 2014

Numror...61 170752.70!!


Jo av en sådan vinst så skulle man nog bli snurrig och MYCKET ;)


Ja hör ni ,vad skulle man säga om det skulle rassla in sådana numror på ens konto...tror nog man skulle bli liiite snurrig. Men vill i alla fall Gratulera Eurojackpottvinnaren och hoppas hon/han blir lycklig och ändå kan leva någolunda normalt liv när den där nummerserien kommar att finnas på hon/hans konto..voi huhu vilka summor det rör sig om.Vad kan man annat säga att ganska lättförtjänade pengar...sitta på datan och råka knappra in den rätta  nummerserien och vips så är du miljonär ;) Visst har man ju sina drömmar att man skulle villa vinna MYCKET pengar ....men så där mycket pengar  skulle bra ha kunnat delats upp på flera.Ja vad skulle man göra med en sådan summa pengar.....för som man läser och ser så gör inte alltid mycket pengar människan lyckligare...visst underlättare det men men ...nog har miljonärerna också sina vardagsbekymmer som alla andra.Själv har jag två kidz som ännu är i skolan och begränsar mitt liv så inte skulle jag bara kunna säga att .."Morjens ..morsan sticker ut på reissu nu något år "....och inte behöver jag en hel hög nya bilar på gården..vår gamla trotjänar tickar nog på ännu.Pratade just med min sambo och vi kom in på samtalet om miljonvinsten men han kom med några förnuftiga ord..."skit i alla miljoner bara vi får ha hälsan och vara friska och lyckliga,det är värt mer än alla miljoner.Tack M bra sagt!Måste erkänna att nog har jag det så bra utan alla miljoner..en fin familj, är frisk,bra jobb,kan resa,shoppa,njuta av livet m.m.Jag är lycklig lottad utan alla miljoner...men inte skulle jag ha tackat nej om dom skulle ha klirrat in på mitt konto ;)
Stort grattis till hon/han som blev miljonär!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar