måndag 1 september 2014

Bilder med super bra texter!!!










Gillar denna text!!










Har hittat på mina fb kompisars sidor en massa bra texter som jag lånat och vill lägga in här på min blogg.Jag brukar ibland fundera över hur vi människor är olika...en del vill till vilket pris som helst lägga sig i andras liv,en del hör till den gruppen som hela tiden pratar skit om andra och aldrig ser något positivt i livet,sen är ju också den där förbannande avundsjukan  som finns i mångas vardag....ibland funderar jag hur folk hinner med att lägga näsan i blöt stup i ett i andras liv ....tycker jag har fullt upp och sköta mitt eget liv och vardag.Tycker super bra om ett ordspråk...."sköt dig själv och skit i andra " !!! Jag njuter som sagt av livet till 100% och har fullt upp med att göra sådana saker jag trivs med och vara med min familj som jag älskar så mycket ...så jag hinner och ork inte ens bry  mig vad andra gör.. som tex någon  köpt en ny bil...."att hur har dom råd med en sprillans ny bil"....  jag är glad för deras skull att dom kunnat uppfylla sina drömmar!Livet är så kort så man skall njuta och vara glad om man kan uppfylla något man drömt om länge.Förr hörde jag till den gruppen som tyckte det var skit jobbigt vad folk tyckte/tänkte om mig...men nu bryr jag mig absolut INTE ett dugg vad folk tänker ...för alltid stör det nån när man är glad och ser positivt på livet.Nu gasar jag på för fullt....It´s my life!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar