torsdag 18 september 2014

Det närmar sig...jeeej!!!

Stress har vi inte ...men pirrigt börjar det nog bli ..de lovar jag!!!





April 2013
September 2014


SNÖ serien
H&M...billigt och fint!
Köpt dom utomlands.
Mitt Huutonet fynd :)
Inte skulle det va så illa med ett sådant i plånboken ;)
Denna fick min karl då han jobba på STX erurope  och byggde Oasis...den skall Aboslut med i bagaget ;)
Här har vi läget under kontroll inför drömresan.Kom hem från jobbet på måndagkväll så har hunnit med en hel del som jag hade på min måste göra/köpa lista...känns bra.Tvättmaskinen snurrar på för fullt så att kläderna doftar rent och fräscht då dom packas ner i bagagen,genomgång av mitt smyckskrin pågår...och det blir mycket bling bling med på resan...jag kan höra hit ända då många av mina kompisar pustar,skrattar och säger .."Typiskt Lissu rekvisita"..hehe!!Har alltid gillat make up,smycken och kläder...och nu skall jag verkligen glimma....vi skall ju för tusan på lyxkryssning ..oj det skall bli så super roligt att verkligen få klä upp sig,sminka sig fint,fixa håret...och glänsa då vi varje kväll har fin middag i stora matsalen.Bifogar ett par foton som visar då jag bokade resan och hur jag överraskade min sambo då han kom från jobb.....sen visar jag ett foto som är taget nu (ca 1 år 5 mån senare).... ni ser att flaskorna har bytts ut mot guld..nu lyxar vi till det ordentligt...resedokumenten har blivit många fler än april 2013.Så har vi passen redo..oftast blir det i sista minuten och söka fram dom ...för man tror sig alltid veta var man lagt dom ..och ändå likväl innan resan brukar dom oftast vara som bortblåsta...säkert vanlig känsla för många som reser.Så har man ju kollat att Amex Black Card finns i plånboken....POX..nu sprack drömbubblan där jag ofta brukar vara..... tillbaka till vardagen igen ...kollade alltså att kortet som passar mig finns i plånboken :) Gå på skoj in och googla American express och läs om Black card ...de skall finnas liiiite inkomst innan man ser sådant kort i pånboken ;)Men no hätä fast jag far iväg med mitt tavis kort i plåmsan och mina "rihkama" bling bling smycken och afton/coctail klänningar från kirppis så kommer jag att njuta av resan till 100% och känna mig så förbannat lyxig.Ja mina vänner om två dagar är det take off och jag kommer och ta er med på en spännande,oförglömlig bloggresa till ett av världens största fartyg ,Oasis of the Seas ....så häng med från början till slut på ett härligt äventyr...till er andra som tycker det blir för mycket resetjafs så öppna inte min blogg på 10 dagar!!!PS ...har förkortat namnet på min blogg till Gasen i botten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar