lördag 6 september 2014

Hjärntvättar familjen!!!

Vi har alla redan fjärilar i magen och längtar ;)









Tummen upp för vår lyckliga family !!




En liten dos hjärntvätt och vips gillade vi hela familjen USA!!!


Glad och lycklig !


Men vad det verkar så behövdes det inga många tvättar... det räcker med att jag sa ordet USA så är nog hela gänget med på noterna.Min äldsta flicka har varit med till Californien två gånger,en gång var  hon och jag dit på ett bröllop och andra gången hon var med så var vi och hälsa på mina bekanta,min karl fick jag rätt så snabbt med på noterna att komma och se Californien..han var ju med på en tvåveckors semester i fjol och nu i år var vi och fira hans födelsedag kombinerat med att se tre ishockey games med Ducks i Californien....och när jag sa att i nästa år far vi igen så va han helt eld och lågor...bra tvättpulver det där Brain wash! Senast vi var där bestämde vi att nästa gång kommer småkidzen med och får uppleva allt det härliga inklusive Disneyland...och kan lova att dom också är helt med på noterna för en jenkkiresa (dom vet ju absolut inte hur far away detta land är) men får se hur uttråkade dom är innan vi är framme..men kan ju lite fortsätta hjärntvättningen på flyget att dom får träffa ALLA disneyfigurer en heeeel dag och komma till världens härligaste/sagolikaste nöjespark ;) Det skall bli så roligt att kunna ta dom med och få se hela det härliga Disneyspektaklet...oj vad jag längtar!! Vi kommer att åka i februari 2015!!Sen sa jag åt min äldsta flicka att vi skulle villa ha henne med också på denna resa,att få vara hela familjen samlad..det blir så sällan att vara tillsammans nu då hon har flyttat.Svaret dröjde inte många sekunder ...JA visst kommer jag med sa hon ...Jihoooo vad vi happy family skall ha så roligt!!!Träffa våra bekanta,shoppa,disneyland,Legoland finns också i Californien nära där vi skall bo så dit vill vi åxå,alla härliga outlet.....ja som förut så kommer tiden att räcka till bara hälften av allt det som finns och göra där.Denna gång när vi blir hela gänget så bor vi inte hos mina bekanta utan jag har hyrt en condo/radhuslägenhet via Homeaway riktigt nära en super härlig beach.Som jag srivit många gånger förut så hoppas jag i framtiden kunna spendera längre tid i Californien då jag åker dit...maybe one day ;)Till alla som funderar hur vi ork resa så mycket,hur vi har råd med allt detta hela tiden så är svaret enkelt...det är så FÖRBANNAT härligt att resa och som jag sagt med mycket motivation, jobb, svett och tårar och lämna bort en massa onödiga impuls köp så fylls nog spargrisen sakta men säkert :) Jag vill istället för att fylla upp vår hem med en massa onödiga saker hellre resa och se världen!!Till alla en super härlig lördagskväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar