måndag 3 mars 2014

Äntligen framme..men de tog sin tid!!!

Regn och mulet inte så vanligt i  California;)

Han såg jag på LAX(flygfältet) Steve Taylor från Aerosmith!!
Redo att heja på Teemu!!

Teemu.S

OS medalj utställning uppe i Honda Center..fint!!
Räknat från vår hem dörr till vår andra "hem " dörr här i Californien så tog det oss 30 timmar..puh kan man gott säga...men visst är det värt allt då man väl anländer LAX och det va ju inte vilken syn som helst man såg då vi väntade på bagagena....men kommer gående förbi om int Steve Taylor från Aerosmith...och fan så hann jag ju inte få fram kamera eller penna!!Väl framme va ingen värmebölja som mötte oss och följande dag då vi vaknade var de ingen sol och blå himmel som man vaknade till...nej grått och regn:( Jag som säger i Californien regnar det aldrig;))Idag har vi varit och sett 1/3 Ducks game..alltid lika roligt och nu blir det dags och försöka få tag på sömnen för det blev ändringar i planerna....istället för shoppa i morron så blir det mitt favvo ställe(och säkert många andras åxå Disneyland;))Go natt direkt från California!!Här har vi inget att klaga förutom liiiite mera sol vill jag ha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar