onsdag 5 mars 2014

Den som vill får bli "avis";)))

Hade en helt super dag idag...gasen var i botten:)Vi började morronen med att köra upp till Honda center för att träffa Ducks spelarena och söka autografer:)Det lyckades super bra....ville ha Teemus autograf på min finska jersey...och yess där har jag den.Tack Teemu du e nog snäll du:))+ tack till Saku och alla andra spelaren som alltid är lika glada och ställer upp  och delar autografer och orkar vara trevliga med oss fans!!Pratade en go stund med Teemu och jag berättade att vi skall till hans restaurang och äta på torsdag...och han svarade lugnt så här ...."kommer att vara där på torsdag"....nu e det ju att hoppas att han verkligen kommer dit och råkar vara där då just som vi är där och äter...frågade vad han rekomenderar att äta...då svara han att där är super goa biffar;)Pratade också med svenska spelarna Fasth och Silverberg,dom blev ju verkligen glada då dom hörde nån som pratade svenska:)What a day!!Detta var nog en super dag för M åxå....han sa nog att detta var  verkligen en dag att minnas för livet:)Vi hade så roligt och jag som älskar "small talk" så har ju igen under denna resa fått en hel hög med nya vänner...och vänner har man aldrig för många av...kram till alla mina vänner!!!Sen avslutade vi dagen med att SHOPPA...och nu börjar jag bli liiiite nervös/fundersam hur fasen jag skall få hem allt...typiskt mig....shoppa shoppa och sen först börja fundera på om allt ryms i bagaget....och dååååligt ser det ut;)Synd att man bara får ta ett bagage per /pers.Jag skulle i alla fall behöva fem om int mer;)Nå det blir väl och köpa ett bagage och betala extra som vi måste förra gången...men så billigt som jag köpt kläder,leksaker,converse m.m så är det det värt att betala:)Sen kanske nån här på slutet e lite nyfiken över vädret....jo solen visade sig idag och det var riktigt varmt och skönt....lite blåare skulle nog himlen få vara men här är allt så toppen så jag klagar inte:))Nu e jag igen i en sån där fas då jag hellre tycker att kidzen skulle flyga hit än att vi skall flyga dit....vill inte härifrån...vill ju bli hit...och nu blir det knappast före om ett år som jag är back again.En vecka här är alldeles för kort...så den som är på väg  hit  kom ihåg att åtminstone stanna två veckor,helst längre!Nu är här natt och jag skall stänga ögonen för att i moron vakna pigg och fortsätta njuuuta av allt vad Californien erbjuder+ att vi i moron kväll skall upp till Honda center,ishockey kväll.Vasse go här har ni massvis med foton från idag;))

1 kommentar: