lördag 1 mars 2014

Ladda upp..uppladdad..super laddad:)

Så super bra!!
Man blir bara såååå glad...han kan nog han:)
Bastunatt(bilden googlad)
Jenkkimeininki...bastu öl en äkta Budwaiser:))
Hoppas att få se sådana moln;))
Duracell Lissu (jag;) börjar nog verkligen ha batteriena laddade.....va tror ni man gör en natt före man skall och resa...jag int sover man ..utan man kan nästan säga "Mie romahan" jihaaa resan börjar om två timmar;))Sitter med hörlurarna på och volymen på +++++  (tänker på min sovande familj kan inte spela i högtalarna musik så hörlurarna e super bra om man är som jag som älskar musik+ att dom är langattomat:))Nu kommer ni nog att vrida er av skratt då jag berättar vilken musik som nu spelar ...såklart  ROBIN vår allas egen "Turku poika":)Lovar man blir på skit bra humör och fiilisen på topp och "resfebern" bara stiiiiger.Om ni har en lite deppigare dag....skruva volymen på max och "Boom kah  eller Tilttaamaan" i högtalaren ..jeeee....en annan som jag rekomenderar är ju Avicii med "hey brother" super bra.Lovar att dagen är räddad!Så har jag ju haft bastukväll...visst måst man ju skrubba upp sig och dofta gott då man sitter på planet.. att man inte blir stämplad som  " den där feta finnen som luktade svett hela resa";))Tack åxå till Viking Grace som räddade min bastunatt...finns nämligen att köpa Budwaiser öl ombord(jenkki öl)...så nu ett par amerikan bastu öl...så fiilisen kan inte vara bättre.Tror när ni läser detta nästan kan se genom skärmen hur jag lyyyyser av iver...alltså fy fasen vad jag är HÄPPI!!Sen fick jag ju ett toppen meddelande just före min resa...jag har blivit antagen med sju andra att i november ordna för vår eurovisions fanclub ....en stor Eurovisions Galakväll i Helsingfors....äntligen får jag på allvar kalla mig festfixare och till på köpet en fest med tema Eurovision!!Lovar mina eurovisions klubb medlemmar att vi kommer ha en super fin Galakväll!! Stort tack till J som valde mig med i galafeststyrelsen!!
..jeeee resan börjar snart!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar