torsdag 6 mars 2014

Shopping och min nya Mimmi!!

Till min lill killes samling.
Min nya outfit till våren...Love it;)
I´m ready for the summer...Me love!!!
Skrev tidigare att jag samlar på små söta porslins Mimmin från Disneyland....och dena gång var det denna söta Mimmi som fick äran att komma med hem till Finland.Min lill tjej och kille sa att dom åxå skall börja samla på disney porslinsfigurer så lill tjejen får  en likadan och lill killen fär brandman Mickey.Alltså dom är sååå söta ..vill ju ha dom alla på en gång...då du ser alla  figurer som hänger där i Disneyshoppen och typ ropar "köööp mig":)Verkar som det skulle vara i alla affärer nån magisk ande som ropar "kööööp".....för nu har jag igen köpt så mycket att jag måste köpa ett extra bagage och förstås måste betala extra för det för att få hem allt(man får bara ha ett bagage /pers).Sen e ju inte allt åt mig ...där är ju flera kidz hemma som hade lång önskelista och va gör man inte för sina kidz:))Nå roligt om vi alla är nöjda och glada...nästa gång hoppas jag att hela barna skaran kan komma med och då har dom egna bagage som dom får fylla upp..hoppas dom åxå har egna penga att handla för......för nu e det " MAMMA BETALAR;)))))Ja tiden rinner iväg då man har roligt...vi har faktiskt hunnit med massor på denna korta tid...men man är säkert tröttare då man kommer hem än då man for...gasen har varit i botten hela tiden:)Ja ikväll kommer höjdpunkten på denna resa....Middag kl 7.00 p.m på "Teemus Steak Tawern".Så i morron handlar nog blogginlägget om middagen...det va väl ingen överraskning.Som sagt här njuuuter jag för hela pengen och planerar för fullt redan min nästa resa hit!!
En ny Mimmi till min samling lill tjejen får en likadan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar