tisdag 4 mars 2014

Happiest place on earth;)

Superhäftig bergodalbana med loop..där gick de undan;))Me like!
Jihaaaa jag skall till Disneyland...happiest me at earth:)))
Prydnadsbakelser som ser sååå goda ut;))


Min favvo ride (foto tagit på dagen)!

Super häftig raid!!!
Min favorit ride(fotot taget på kvällen)!

Wc dörren i "Alice i underlandet":)
Det kan ju inte vara annat än Disneyland!!Vi spenderade hela dagen där igår (10 timmar) och där är alltid lika roligt...men som vi kom underfun med att skulle man ha detta till sin arbetsplats så tror jag att jag aldrig mera skulle orka höra på Disneysånger eller se på en enda Disneyfigur;))Men att få besöka denna plats nu och då piggar upp vardagen .....vi var och åkte en massa häftiga rides och min absolut favorit är "Hollywood tower hotel"...du sitter i en sk hiss som tar dig upp många våningar och sen flera gånger gör fritt fall..super hääääftig!!Sen en annan super bra ride var bergodalbana med loop....jäääklar vilken fart de var..trycktes ordentligt bak i sätet...Wau!!!Det var som sagt måndag då vi besökte Disneyland,det är inte säsong och ändå var det fol i massor.... i en del rides fick du stå och köa 1 tim 15 min(vi blev inte och köa;) Dom har börjat mycket med det att du kan gå och söka ett sk "fast pass" och då slipper du i den kortare kön..bra ide.Så den som nångång är på väg till Disneyland så rekomenderar jag inte säsongstid för då är det nog överfullt av människor.Pengar gör dom nog där ..jösses vad folk köper...själv köpte jag till min samling en ny Mimmi och mina kidz ville åxå börja samla så dom fick nu sin första figur till sin samling;)Sen har dom ju super fina parader som avslutning på dagen och man står ju själv där som ett litet barn och njuter av hela spektaklet......ni skulle se glädjen i  alla barnens ögon då dom ser allt detta...Mimmi,Musse,Pluto ,Kalle Anka m.m ...alla prinsessor...ja allt...det går bara inte och beskriva!!!Man ser massor med små prinsessor(små tjejer som är utklädda till sina favorit prinsessor)...vuxna och barn går med sina härliga Mimmi/Musse öron...ja det håller nog vad det lovar  "The happiest place on earth".Njut av dom härliga bilder som tar er till sagans värld;)Som jag sagt förut ...detta borde alla få uppleva....jag kan redan se framför då mina kidz får uppleva detta....dom kommer och njuta av varenda minut på Disneyland!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar