torsdag 20 mars 2014

Hot och gott;)

Burken färdig fylld...och min nya vaxduk gör sig bra på denna bild:))
Super gullig....
Just min färg...
Vill ha dom båda..härliga:)
Denna måste jag köpa nästa gång!!
En sådan vore häftig..
Sådan paj bjuder jag på ;)
Min nya vaxduk som jag köpte idag..gillar den super mycket +ny blomma;)
Min nya te burk och olika te sorter:)
Det började lite så där försiktigt på jobb....ja nu blir ni visst lite nyfikna.... de sägs att sjömän e svaga för allt va som e hot och gott;))Nu skall ni inte missförstå mig....jag menar inte någon ung,snygg hottis som rusar förbi mig på jobbet...näj jag menar TE.Alltså jag har ju blivit helt "koukussa" av alla härliga te smaker....det började så att jag istället för kaffe började dricka te på jobb....och min favvo blev jordgubbs te ..sen kom hallon te.....och nu har jag hemma i skåpet alla möjliga te smaker som jag gillar!!Kom hem från IKEA med en burk som nu fick bli min nya te burk,börjar väl snart ha en samling av olika burkar...lyckoburk finns redan,nu kom te burken...månne man skulle fixa en burk för endast 500e sedlar...tror den skulle vara den ända burken som skulle förbli tom:))))Ja får se vad som blir min nästa burk....men tills dess så kommer jag njuta av alla mina goa te smaker...rekomenderar varmt att byta ut några koppar kaffe till ett par koppar te:) Nu hoppas jag ännu hitta nån rolig,mysig,gullig te mugg till mina härliga te stunder....finns ju sååå många härliga muggar.Kan ni tänka er att jag faktiskt inte äger en ända mugg med logo:Los Angeles,California eller jenkki flaggan.....en sådan mugg måste jag absolut inhandla nästa gång vi åker dit.Så den som vill får bjuda in sig själv på te party ...olika smaker finns och meddelar ni i go ti så bakar jag en speciell paj till te partyt (jenkkiflaggapaj;)))PS.....kolla min nya super häftiga vaxduk,me like!

1 kommentar: