måndag 10 mars 2014

Idag heter jag Johnny Depp....


Lycklig <3
Detta vill jag se hela tiden..dom härliga palmerna!
Slurp!
Namsi namsi;)
Dana Point Harbour
Flög rakt ovanför mig..hastig fram med kameran(vi var nära flygfältet)
Bye bye LAX
Bye bye California!!
Solnedgång i Cali <3
depp,deppigare, deppigast!!Det är alltid lika trist att falla ner till vardagen efter en härlig ledighet i landet där jag hör hemma...hade igen en super härlig vecka där och förståss då det var dags att flyga till  Finland så blev ju vädret super varmt och soligt i Cali!!Men för att fördriva tiden och pigga upp humöret en regnig dag här hemma så va gör jag.....jo surffar runt och kollar flygpriser till LAX;))Härligt att få se kidzen igen efter en vecka och dom var ju superglada åt sina fina presenter....och nu vet dom ju att dom får komma med nästa gång ..så idag frågade killen  "är det i nästa vecka vi skall dit":)))Skulle de va så lyckligt att vi sku kunna göra det..inte skulle jag ALLS säga nej till det;)När kidzen blir äldre så skall jag försöka vara där ibland 3 mån för du får alltid i passet tre månaders turist visum.Nu skall jag fylla detta inlägg med sol och värme och palmer...så kanske min deppighet går över då jag sitter och kollar på dom härliga fotona;)
Mönster i sanden av vågorna:)

1 kommentar: