söndag 8 augusti 2021

Magisk himmel

Har haft så otroligt problem med nätet här ombord , slipper knappast in på någon sida. Hade tänkt berätta lite om vår Lapplands resa men blir nog av om inte nu så i alla fall då jag kommer hem och har ett nät som fungerar.






Skall visa er hur vackert det kan vara då man jobbar morgontur och stiger upp runt 4.20. 



Sakta sakta börjar solen stiga upp och den färgar himlen i en massa magiska färger. Alltså dessa vyer ger nog en så otrolig energi och good vibes som jag kommer leva länge på i höst.



Vill dela med mig av dessa foton för att visa vilka arbetsvyer jag har och varför man vecka efter vecka orkar kämpa på med långa , hektiska arbetsdagar. Men då man står och ser på denna magiska himmel så glömmer man nog allt omkring. 

Behövdes inte ens filter då jag tog bilderna för färgerna var så otroligt kraftiga på himlen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar