måndag 16 december 2013

Fönstertittare!


Mitt favvo fönster..Bukowskinallar;))

Skyltfönstret på NK
Skyltfönstret på NK
Skyltfönstret på NK

Nu skall det inte bli missförstånd....har alltså varit skyltfönstertittare..inget mer;))Behöver inte fara och lura in i någon annans fönster för det som jag vill se så ser jag hemma:)))Alltså helt fantastiska skyltfönster har jag sett i Stockholm+ en massa fina julbelysningar.Visst är det mysigt i väntan på julafton...lite snö kunde det ha varit så skulle stämningen varit 10 poäng...nu var den typ 9 för det regnade hela lördagen ,synd!Alltså jag är ju helt såld för Gamla Stan...jag reda längtar tillbaka dit.Kanske nästa gång blir det ett litet mys weekend med bara karln min...det går riktigt bra att resa med våra kidz...men när dom är med så går det på deras vilkor...hamburgare,leksaksavdelning...och tjo och tjim!!!Åker man på tvåman så blir det ju äta på nån mysig restaurang,sovmornar,ströva runt i lugn och ro,sätta  sig ner och fast läsa en bok och njuta av tystnaden...där e skillnaden;)))Nu är jag tillbaka till vardagen,kom en dag tidigare på jobb och nu gasa på ända till måndagen den 23:e och sen njuuuuta av julen i hemmets vrå!!Vasse go ...här får ni smakprov från ett härligt Stockholm!!


1 kommentar: