lördag 21 december 2013

Upplysa...nej..utan Lysaupp...









Nu skall jag så här några dagar före jul lysaupp bloggsidan med fina julbelysningar...jag bara älskar dessa dekorationer fast det kanske påminner om typ ett tivoli.

Synd att det ser ut att bli en mörk jul....men det finns en lösning....nu och köpa julbelysning för halva priset  så lovar jag nog att det blir en grann och fin och ljus JUL:))Och har ni inte tips och ideer hur ni skall dekorera så kan ni ju googla hur dom dekorerar over there eller ser på youtube hur husena e pyntade med tuuusentals lampor som blinkar i olika färger till olika musikstycken...jag bara säger coolt:))Men kankse inte så coolt sen då elräkningen kommer....själv bor jag i lägenhet så jag har balkongen ganska lite pyntad... en fin,vit stor stjärna hänger där....men kanske jag nån gång får nåt ryck i framtiden och firar julen i stugan.....då lovar jag det kommer att finnas lite amerika stuk över julpyntningen....måste först investera ett agregat som orkar lysa upp heeela min lamparsenal som jag släpar med dit isåfall.I just love the style that people decorate in USA!!Ja och sen en liten julrapport....jag börjar verkligen bli laddad....julstämningen på topp(är på jobb ännu några dar) och börjar verkligen lääängta hem till ett julmysigt hem och familyn:)Vill ha julafton nuuu!

1 kommentar: