fredag 13 december 2013

Lucia och fredagen den 13:e...


Nu fram med alla "Friday the 13th"filmerna;))


Hostelbåt M/s Birger Jarl i Gamla Stan,


...ja hur slutar en sån dag måntro.....stearin i håret,håret tar eld,lucian snubblar i trappan,lucia och kören sjunger fel och glömmer orden.Äh pyttsan....allt kommer och gå super bra för alla Lucior och luciatåget.Själv är jag inte skrockfull....jag kan ha lika otur fast det är typ måndagen den 16:e;)Amerikanarena e ju jätte skrockfulla...då min karl jobbade för STX och dom byggde Oasis of the Seas och Allure of the Seas så lämnades 13:e decket helt bort...så i hissarna finns inget nummer 13;)Men  skräckfilmer kan dom där jenkkina filma....så idag om ni vill ha en myskväll i soffan så hör de ju absolut till att idag se igenom hela bunten  med dom nostalgiska"Friday the 13th" filmerna och huvudpersonen Jason.Spooooky;)))Ni skall alla ha en myyysig Lucia...själv sitter vi på den mysiga hostel båten M/s Birger Jarl i Gamla Stan,Stockholm.....och vi har lite planer att gå och titta på Skansens julmarknad och Skansens Lucia.....återkommer med inlägg från vår mys/pys weekend:)Nu alla på med Lucia kronorna,fram med Lusse bullarna och några muggar(flaskor;) med % Glögg ...så tror jag nog innan kvällen att ni alla kommer ha en riktigt rolig Lucia...annat e de ju sen i moron ..hur rolig den dan är så är en annan sak när man ser att man tog mer än bara några muggar glögg;))En stor Lussekram till er alla.
En Lussekram från mig till Dig <3


1 kommentar:

  1. Det blir nog bra fredag :) I kväll på luciakröning med Rasmus å Catira :)

    SvaraRadera