måndag 23 december 2013

Julkortsmaraton




...de kan man gott säga;))Som sagt har inte på några år skicka julkort..men varje år finns det flitiga julkorts skrivaren ..så TACK till alla som flitigt skriver åt mig kort varje jul och ändå aldrig får tillbax.Men plötsligt fick jag en super ide(som vanligt)att skicka åt ALLA mina fb vänner en personlig hälsning;))Tur att det är uppesittarkvällen ikväll så jag hinner få skickat så många som möjligt:))Ja siddu jag och mina ideer...och typiskt så nära inpå julafton...som man inte skulle ha annat och fixa då jag kommer hem från jobb ikväll;)Men har inte alls haft nån julstress i år...och visst måste det väl finnas en gnutta julstress så man får den riktiga julstämningen..hehe.Nå i alla fall så blev det riktigt roligt hela de här mitt projekt...finns ju super härliga bilder på Google ..och försöker hitta en massa bilder och gör hälsningen lite så där personlig.Ja va kan man mera säga att visst blir allt moderniserat...och som sagt denna jul provar jag så här och känns det kul så gör jag så här i nästa år igen.Tycker själv det känns hur bra som helst...härliga bilder och kostar inget och behöver inte klistra frimärke,inte för dom till postlådan...utan klick så är bilderna på mina vänners sida all around the world;)))Hääärligt!!Tar nog lite tid att få iväg hälsningarna ...men om inte annat får jag väl ta juldagen till en extra dag och skicka bilder.....så ni som e mina vänner på fb....i något skede dyker det upp en bild på er fb sida...dont worry be happy and just wait;)))Men skickar för säkerhets skull en julhälsning härifrån bloggen åxå....så ni som läser denna hinner få före julafton en hälsning.....Kram till er alla...börja nedräkningen ....i moron e de den dagen som vi har pratat om sedan midsommar om int före;)))))Laddad till 110%


1 kommentar: