fredag 28 februari 2014

RF och FIM...va kan nu de betyda....

Resefebern börjar stiga!!!

Snart se jag denna syn..landar lokal tid på kvällen runt 21.


Oj snart e jag där..härligt!


Denna vy är så mäktig från flyget...








....ja vad månne de kan betyda;))Om man har mindre en ett dygn tills planet mot Los Angeles lyfter så betyder RF....RESFEBER såklart och FIM nå det blir ju FJÄRILAR  I MAGEN:)))Nu börjar nog  dom finska och amerikanska fjärilnarna flyga runt i mag gropen;)))Nog är den så super härlig tiden innan resan då man väntar och väntar på dagen med D men nog er det super duper  härligt då du vet att du är på flyget som tar dig till landet du älskar!Nu är det några timmar jobb ännu ikväll...sen hem och som sagt packa upp arbetskassen och packa ner i semesterbagaget...och klockan 05.00 på lördag moronen så är det take off från Åbo med buss till Vanda flygfält....Lycka<3 Det är ju alltid med blandade känslor man far och resa då kidzen blir hemma....ena delen av mig läääängtar efter semester och lycklig att få möjlighet att se Californien igen...andra delen av mig e lessen av att jag lämnar kidzen hemma(fast jag vet dom har det super bra och en vecka går fort)..jag är ju van och vara borta från dom då jag för jobbets skull alltid är borta varannan vecka...M har nog värre att lämna dom..men snart e vi hemma igen och nästa gång kommer dom med. Förra veckan sa dom att nu skall dom öva på engelska så dom åxå kan prata sen när dom kommer med:))Men så sa lill killen .."tur mamma att du e bra på engelska så kan du översätta åt oss sen då vi inte förstår:))Jag lovar dom kommer och ha julafton nr2 då vi kommer hem..önskelistan är redan färdig skriven vad dom vill ha från USA...tror att jag själv har lika lång önskelista vad JAG vill ha därifrån;)))Okej mina bloggvänner,vänner,vänner som jag inte känner....i moron börjar äventyret till USA..ni som inte orkar läsa mina USA inlägg så ha bloggen stängd en vecka...kankse liiite längre ...för kommer ju ha en Amerika efterdyning då jag kommer hem och den kan ju åxå räcka några veckor..heheh.Håll i hatten nu vrider jag på gasen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar