torsdag 2 maj 2013

1:a MAJ....

LOVE<3



Så härlig dag.


Björnarna har vaknat..nu är det vår;))


i solen och värmens tecken!!Oj vad jag njuter...sol och klar blå himmel och blått hav så långt ögat når:))Nu verkar det som sommaren verkligen är på kommande..."Björnarna vaknar" och alla andra känner att nu e det vår i luften..faaaan vad skönt!!Detta klimat har jag väntat på hela förbannade vinter... Me löööve it och hoppas många andra förutom jag väntar på sommaren med 25+ och lite mera:))Jag har ju nämnt det förut att jag och min familj skall göra något tillsammans och efter ca 3 veckor åker vi till Rhodos,Khalithea beach och tar den första solbrännan och hoppas den finska sommaren ger oss ...lisää rusketus raidat;))Hallooo A and family in Rhodos snart är vi där ...ses på RESTAURANG AGALMA;)))Fan det skall bli skönt och roligt att få resa..me like to travel...next USA;))Nu fan skall de resas för heeeeela pengen...i den sista dressen finns det inga fickor...så kom ihåg...njut av livet NU och vänta inte tills ni blir äldre då kan det vara för sent...GASEN I BOTTEN NUUUUUU;)))
Glada vappen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar