lördag 18 maj 2013

Eurovision Song Contest ...Final 18.5.2013

ESC tårta 2013!



Pyntat med blå/silver serpentiner;))


Finska flaggan i sin höghet:))


Nuuu e jag "jännä"....fyyy fäään!!Snart smäller det kl22.00 finsk tid börjar hela ruliansen som jag väntat på ett helt år:)E uppstassad i min ESC dress (tyvärr har jag inga foton ännu att lägga in ,återkommer)och har en så förbannat härlig fiiilis!!!Många undrar säkert att e hon fan riktigt klok....uppdressad,"kisastudio",vardagsrummet pyntat så mycke de går,Taco kväll,vin...ja listan e lång.De e detta jag lever länge på..detta e min grej och älskar ESC så mycket att tror jag mrd rullatorn kommer o besöka många länder än;)Har hittat så mycket nya vänner på min resa in i ESC världen...och då e de ljusa ,mörka ,homon ,lesbiska..no matter for me;))Vi har så förbannat roligt alla tisammans på våra ESC festivaler.Nu som sagt firar jag det hemma ..kidzen börjar vara trötta ,karln e ute o firar hockey(förlusten;) o jag väntar på klockslaget 22.00!!!Oj oj oj oj....har säkert lika härlig fiiilis som dom i Malmö..jag lovar de:))Tyvärr blir de o äta ESC tårtan först i moron...men vem vet...kanske vi är vinnare ...så har vi orsak o äta finska flagg tårtan;)Det e ingen överraskning om de blir i Norden next year;)Min top fem är....1 Azerbaijan 2Ryssland 3 Frankrike 4 Danmark 5 Belgien.....Nu kör vi....må bästa låt vinna ,festa som de vore sista dagen,sjung ,dansa,ha roligt, hoppa ,skutta ...ja gör va fan ni vill ...jag komme roch ha såååå roligt.Hinner kanske med ett blogg inlägg efter att ESC e slut!!KISS from "Lissun kisastudio"!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar