lördag 18 maj 2013

De tar sig....

..med förberedelserna inför ESC finalen.Men nog tar allt sin egen tid då det skall fixas o donas.Men älskar ju och fixa ..so niema probliema;)Skulle som sagt varit kul och bjuda in vänner på eurovisionskväll....men vi e mitt uppe i badrumsremont ...så tror de e lugnast så här att fira kvällen med familyn.Men den som vill bjuda in sig själv så e hjärtligt välkommen;))Finns de hjärte rum så finns de stjärterum.Sitter och lyssnar på eurovisions radio där dom spelar dygnet runt eurovisions låtar från alla årtal och också från deltävlingarna..myyysigt och känna igen låtar från typ 1976 och kunna sjunga med;))Symaskinen har gått het ,har fixat min dress till finalkvällen....får se vad ni tycker ;)ESC tårtan finslipar jag senare,måste lite sova emellan (kommer också foto på den)Nu har jag tyvärr inte ännu top 5 klar men Azerbaijan,Ryssland o Frankrike e i alla fall med i MIN top5....men som sagt återkommer med final listan.Nu skall jag ännu en stund njuta av esc musiken och börja räkna timmarna för countdown:)Go natt från "Lissun kisa studio" och dröm om att allt e möjligt i eurovision..till o med Krista kan åka hem som en vinnare;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar