torsdag 16 maj 2013

ESC semi 2 ....16.5.2013!!

Spännande match....Grattis Lejonat;)

Jag har fullt upp inför ESC semifinal 2...."Lissun kisastudio"

Min ESC maskot(J hittade den i sin leksakslåda,visste inte ens om den bilen)Passar perfekt;))
Heja team Ding Dong:))Grattis till final plats!
I´m ready:))))Nu fan skall det hejas på Krista!!!Dygnet borde absolut ha flera timmar tycker jag ...men som bloggen heter gasen i botten......så idag har det varit en sådan dag..gasat på för fullt:)))No stress for me...bara piki lite;))Här har det då varit genomgång av semi2 låtarna hela förmiddagen,fixande av mina ESC listor ,läst ÅU fär mina ESC vänner komenterat(Tack M och L),syande o fixande av min final dress som jag skall ha på mig på lördag (lovar det kommer bilder i lördagens inlägg;)Sen var ju vädret toppen så vi var me kidzen till beachen ett par timmar och förbättrade solbrännan innan resan;))Sen skulle det inhandlas lite snack inför kvällen och sen det dagliga blogginlägget och listan på MINA tio favoriter.Jag e laddad men kameran e inte laddad så nu får jag inte in foton på bloggen för tillfället (lägger in dom lite senare;)Sen var det ju en nervpirrande ishockey match som slutade som det skulle  och nu ännu Krista till final så sover man gott sen:))Kom ihåg och heja och ropa så högt de går ( where ever you are )då Krista sjungit så jag hör det ända hit hem till min "Lissun kisa studio"här i Åbo.GO KRISTA GO....DING DONG fiilisen är verkligen på topp:)))MIn top tio idag är ...San Marino,Azerbaijan,Finland,Malta,Island,Israel,Ungern,Norge,Georgia,Schweiz:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar