torsdag 16 maj 2013

Ingen vilodag;)

Nou stress;)

Bloggar innan semi2!!!
Som rubriken säger...de har inte varit nån vilodag fast det inte kom någon eurovision på onsdagen.Det var en sk mellandag då man som äkta ESC fan planerar vidare för  kommande ESC kvällar och dom som är i Malmö har säkert full party just nu  och är ju så förbannat uppladdade inför Semi2 där allas vår egen "Ding dong Krista" skall upp på sen som nr5.Mina planer framskrider enligt tidskema inför finalen.Själv kan jag knappast vänta tills ikväll då man skall vänta att Finlands namn dyker upp bland dom tio som skall till final;))Jag själv vill att Finland går vidare och jag tror att den går vidare...men det finns alltid ett litet men...den kan ju åxå helt floppa för musiksmaken e ju delad som baken;))Men alla ni som ser på esc håll tummarna för Krista!De ska gå bra får ni se;)Men lika som i semi1 trodde jag ju aldrig att Nederländerna med låten "Birds"skulle gå vidare och där fick man se hur olika vi alla gillar musikstilar:)) Ja i kväll har jag då reserverat MIN soffa och på bordet finns något smått o gott,,,,sen e de bara och tuta och köra och HEJA på Suomi/Finlandese;))Återkommer innan final 2 med min lista på dom som JAG vill ha till finalen.Tack o go natt från "Lissun kisastudio"...nja int rikit ännu go natt ...skall några varv ännu lyssna på Semi2 låtarna.Tjing tjong ..Ding dong...i kväll skall vi till FINAL ..låt finska flaggan svaja;)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar