lördag 25 maj 2013

Så här går de till...

...då jag skall ut o resa;))Nu vet jag att det e många av mina kompisar som sitter och ler då dom läser det här....siddu jag och gasen i botten passar ju så förbannat bra,här gasas det nog på hela tiden.Jobbar idag ännu och kommer iland ca kl 21...då skall jag hinna packa upp arbetskassen och packa ner semesterarsenalen..och det ska ske inom ca två timmar + kolla att hemmet är i någolunda skick så det e roligt och komma hem utan att börja städa direkt.Måste nog erkänna att det skulle varit roligt att få vara en dag hemma (ledig) innan resan ...men men nog går de så här åxå...efter en sån hän rese start så känns det ÄNNU härligare att få kasta sig i moron brevid polen och ta sig en iskall bärs!!Vädret verkar vara toppen i Rhodos så nu skall  man väl få sig lite "rusketus raidat":))Visst e ju vädret toppen här i Finland nu åxå ...men meningen med denna resa att vi skall få va tillsamman ,njuta ,lata ,äta gott och framför allt gör så LITE som möjligt bara koppla av.Skall bli sååå skönt .Skall åxå bli jätte roligt och träffa A med sin familj.Nu skall jag ta sista spurtem på jobb och sen börjar ledigheten och en härlig semester vecka i Rhodos ,Kalithea Beach.Skall se om jag har möjlighet att få in några färska nyheter under resan .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar