onsdag 19 februari 2014

Victoria´s Secret och planer;)))


Denna serie hittar man på Viking Lines båtar:)




Köpte den senast då jag var på jobb:)
Oj vad jag gillar dessa produkter och kläder.Nu finns VS produkterna ombord på Viking Lins båtarna....får ju hoppas att kläderna kommer åxå:)Visst kan man ju beställa dessa produkter via nätet ...men själv föredrar jag att dofta på hudvårdserien och prova kläderna innan jag köper.Mitt senaste VS köp är parfymen " Sheer Love"...gillar den doften....mjuk och rosig!För mig är det ett måste att besöka VS/PINK butikerna då jag är i USA...det är som att gå in i en godis affär....alla härliga färger på underkläder,kläder,inredninen i butiken är så fräsch...jag skulle fast kunna stanna där en hel dag.Snart...mycket snart så får jag min lycka uppfylld att få shoppa i VS/PINK affärerna i Californien...härligt!!Oj vad bagaget skall fyllas upp med fräscha sommarkläder från USA...kidzena har en lång lista vilka leksaker dom vill ha och min äldsta dotter vill ju ha en hög med Hollister kläder.....mera om min California resa kommer snart(mycket snart;))))Smyg in på bloggen och kolla vad som händer ,för snart börjar det hända.....ni som gillar att följa med mina inlägg då jag är ute och reser och ni som gillar USA....ni skall verkligen öppna bloggen...för snart är det "take off!!!Spänningen stiger både för er och för mig;)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar