tisdag 11 februari 2014

Lejonens kapten...Teemu Selänne!!

Min nya t-shirt som väntar i Cali...kolla finska flaggan..fel färg...borde ju va bottne vitt ,korset blått;)))

Denna jersey väntar på mig i Cali med hälsningar från Teemu....Happy:))

Heja Finska ishockey laget i Sochi!!Go Suomi GO!!!(foto taget i Honda center 2013)

Finska lagets spelskjortor i Sochi!!Skulle villa ha den vita med blått kors!


På denna jersey har jag hela Ducks lagets autografer och Teemus och Sakus på framsidan(Honda center 2012;)


Teemu,Saku, Toni och Niklas autografer på min flagga(Honda Center 2012;)


Ett mycket bra val tycker i alla fall jag och jag är jätte stolt att Teemu får äran att vara lagets kapten...ett stort GRATTIS till Teemu.Tänk att i samma ykkös ketju som Teemu spelar nu i Sochi finns Alexander Barkov som är 18 och Teemu är 43...oj oj dom skall känna sig stola dom unga killarna som får chansen att spela i ett olympiskt spel med legendenTeemu:)Nu faasen är det att hoppas att Finland tar hem guldet...läste just att Teemu har två olympiska brons,ett olympiskt silver....så nu skulle det säkert smaka med ett guld eftersom det nu är i sista olympiaden han spelar.Go Teemu go!!!Är den här veckan på jobb så kommer inte att hinna följa med matcherna så mycket som jag skulle villa...men är ledig då slutspurten börjar och då är det att hoppas att Finland är med i slutspelen.Då tammetusan blir det att rigga upp med blå/vitt i "Lissunkisastudio";))Möjligtvis en pikiliiiten jenkkiflagga får plats brevid den finska flaggan:)))))Sen är jag super lycklig att jag ännu kommer ha möjlighet att få se tre Ducks game med Teemu Selänne innan han slutar och lägger skrinnskorna på hyllan!!Skulle gärna villa ha hans autograf på min nya t-skjorta som min kompis köpt färdigt åt mig i Cali.....vem vet ifall man har möjlighet och träffa honom vid Honda center;)))Till slut så får vi hoppas att vi får sjunga "Suomi on uusi olymppianmestari" om ca två veckor!!!
Grattis Teemu....Finska lagets kapten i Sochi!!(foto taget 2012 Honda Center,Cali)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar