lördag 8 februari 2014

OS kläder 2014..färggrannt bara värre:)

Finska teamet

USA ..mina favorit dresser


Tysklands team


t.T.A.u uppträdde på invigningen.


designade av Ralph Laurent


Rysslands kappor var mysiga:)


Norska curling laget..de va färggrannt;)


Vill ha en sådan!!


canadas snowboard dress..snygg.
Också min favorit dress:)
Det var en superfin öppning av vinter olympiaden i Sotchi 2014.Skulle någon har gett mig en inbjudan dit ...så absolut skulle jag ha suttit där och njutit av varenda minut....men visst var det mäktigt att få se hela spektaklet här från hemsoffan också men nog är live alltid live.....vad det sen är..Konserer,Eurovision,Ishockey,Olympiad,F1,Teater m.m...om man  bara har möjlighet så skall nog sådant ses på plats....man ser ju inte i tv:n allt som händer omkring..den härliga stämningen m.m.Vem vet vad som händer om fyra år .....om man heter Lissu och är "kaikkifakkinen" så vem vet ..kankse man sitter och ser olympiaden live 2018;))Sen var det ju kul och se hur alla lands dräkter såg ut...och som sagt min stora favvo var ju absolut USA....fy fasiken va fräscha deras rockar/koftor var....I want one;))Finlands var nog trist i min smak...jag skulle ha villa ha mera vitt i dom finska rockarna...Tysklands dräkter var vågade(rainbow color) enligt min smak var dom pigga och glada färger..Canadas snowboard dress är också i min smak likaså  USA snowboard dräkt e cool.Ryssland hade åxå mysiga kappor:)

..men som sagt ..."smaken är delad som baken"...hoppas alla e nöjda och gada och säkert har ni hittat nån favvo dräkt i mängden(fanns en del och välja på ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar