torsdag 20 februari 2014

Lejona vrålade till o Ryssarna pös hem och jag pyser snart och se på NHL games;))


Lejona vrålade och ryssarna blev knäsvaga;)


Blå/vitt


NHL spelarena i Ducks...see you soon;)


Dessa färger vill jag se i guldmatchen!


Go Suomi Go ända till Guldmatchen!!
Ojjjjj vilken rysare till match det var....men Lejona fixade det!!GRATTIS!!Nu är det bara att hoppas att dom vinner över team Sweden och går till guld matchen.Hoppas på att USA och Finland spelar om guldet;)Här i vardagsrummet njuter jag av dom blå/vita färgena(behövde inte ännu plocka undan sakerna) i "Lissun kisastudio".Hoppas det är blå/vitt ända till söndag:))Det är 6 spelaren från Ducks som nu är med i slutspurten.. Teemu Selänne och  Sami Vatanen för Finland, Jakob Silverberg för Sverige,Corey Perry och Ryan Getzlav för Canada och Cam Fowler för USA..inte dåligt:)Sen när olympiaden är över så hoppas jag att killarna har  energi kvar att ge då dom far hem och spela i Anaheim Ducks.......för snaaart mycket snaaart så slipper jag och se alla dessa super bra spelaren live.....Jag och M skall flyga over there och se  tre NHL games live ...de blir Hurricanes/Ducks..Canadiens/Ducks...Penguins/Ducks...och pricken på i som kronar hela resan ..vi har bord beställt på Teemu Selännes resaturang så dit skall vi och provsmaka den super goa maten(har hört mycket bra om restaurangen)!!Skulle ju inte vara illa om självaste Mr Selänne skulle råka vara där;))Hoppas Finland tar guldet så kankse där är lite extra jubileum på restaurangen:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar