söndag 23 februari 2014

Snart byts OS mot NHL!!

Skall bli såå härligt...L.A.X here I come:)

Grattis Canada för OS guldet 2014!!






Soon....


...very soon;)


Alltid lika kul att besöka Disneyland...oj den dag mina kidz får uppleva detta..dom kommer älska det!


En liten tid ännu blir det inlägg här i bloggen som handlar om ishockey....men ESC närmar sig med stormsteg  sen blir det musik!!Ja nu är det då liiite kvar för "take off" till sunny Californien...sprillans nytt pass ligger och väntar i lådan,flygbiljetterna printade,ansökt mitt nya ESTA(det andra blev gammalt)...och så är ju 3 Ducksgames biljetter utprintade....USA,California,Honda Center here we come:)))Denna gång blir det bara en veckas resa(alltför kort tid då man åker ända dit)...men  vi skall hinna med mycket...gasen i botten;)De skall bli shoppande,Disneyland,ishockey,träffa vänner,till Teemus restaurang och äta,walking on the beach.Så ni  som är intresserade av min resa over there så in och kolla bloggen ..på lördag sitter vi på planet som tar oss till USA.Skall ännu hinna jobba fem dagar och sen börjar resan...så det e packa upp och packa ner och let´s go!!Nu vill väl många igen ha svar på frågan .."Kommer kidzen med"??....men som förut är svaret NEJ..dom kommer inte med.Jag och M åker på tumis(denna resa är M´s födelsedagpresent)kan göra gott att få tid för oss själva...M har ganska tuff vardag då jag alltid är borta en vecka pga jobb!Så nu får vi en mysig "hanimuuuun" vecka..bara han och jag;)Men om allt går enligt planerna så  2015 DÅ är det kidzens premiär till USA:))Nu börjar det nog vara jätte härlig fiilis...snart få sätta foten på amerikansk mark igen...kan nog börja prata om resfeber:)
Mitt nya pass:)



1 kommentar: