lördag 22 februari 2014

Lyckotårar!!!

Lycka<3

Lägg till bildtext

Se oli siinä...de va de.....en lycklig Teemu!





Ja inte ett öga var torrt......glädje tårar rann på mina kinder..är sååå glad att Teemu(+ dom andra som slutar) fick ett super bra avslut på sitt sista OS spel.Oj va det var rörande och mäktigt och se då dom fick bronset och hänga runt nacken....man kunde se i spelarenas ögon att fast det inte var guld så var dom superlyckliga.Ett super STORT grattis till hela Lejon teamet och TACK Teemu för din super fina karriär.
Får se när dom yngre Selännenä(hans pojkar)kommer att spela i större arenor..brukar det int heta..."sådan far sådan son";))Nu är jag superladdad för min California resa som startar den 1 mars och som innehåller 3 Ducks games...så följ med på bloggen...jag skall uppdatera från matcherna så mycket jag hinner + allt annat roligt som jag o M skall hinna med på en vecka;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar