torsdag 25 februari 2016

Ett år sedan....vad hände då???

Idag är ingen vanlig dag..idag så är det vår 1års  bröllopsdag ...Hurra Hurra Hurra!!!
Vi tjuvstartade lite med firande av vår bröllpsdag och det gjorde vi då vi för en vecka sedan var i Las Vegas.Idag då det är den riktiga officiella dagen så råkar jag vara på jobb.
Tyvärr blev det inte att åka förbi Little White Chappel där vi gifte oss men vi gick förbi hotell  Hilton där vi bodde tre nätter i fjol som nygifta.Kändes kul att gå förbi där och komma ihåg vår storadag i fjol i Vegas.
Skulle villa ha det till tradition att kunna fira våra bröllopsdagar i Las Vegas för det är en stad som jag gillar och massor med roliga saker man kan hitta på där.
Vi har ännu vårt presantkort oanvänt som vi fick till gåva av mina arbetskompisar (Nådendalsbad) så nu skall vi försöka få inbokat en natt där för bara Mikko och mig!!
Skall dagen till ära bjuda på lite foton från ifjol från vårt bröllop i Las Vegas 25.2.2015.
En stor kram till min kära man ...puss och kram!!







Yess we made it in Las Vegas 25.2.2015


Visst var det fjärilar i magen i fjol:)

Lycka



Här bodde vi i fjol och nu gick vi där förbi då vi var i Las Vegas..härliga minnen .


Selfie med Hilton i bakgrunden..ett år som gifta :)


Här är man redan lite mera relax :)

Jihaaah !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar