fredag 26 februari 2016

Ups..naket i Las Vegas!!

Kul att så många kikade in igår på mitt inlägg och läste om vår lyckodag!!Lovar att vi verkligen var så lyckliga som vi ser ut på fotona och lovar att vi verkligen är lika lyckliga ännu om inte lyckligare!!
Poenterar ofta att M är min själsfrende och vi har nog så förbannat roligt tillsammans.
Vi älskar att löjla oss tillsammans och kan skratta så jag nästan pissar på mig ibland då vi tillsammans släpper ut vår härliga humor...kidzen kan stå och gapskratta då vi löjlar oss och säkert ser ut som två idioter som blivit frigivna från nån anstalt!!Vi får nog inte trist i vardagen tillsammans.
Visst har vi också skitdagar men faktiskt inte ofta...vi börjar ju ha det på det torra att kidzen mer och mer klarar sig själva och vi får mera och mera tumis tid!!Visst är det hård press i ett förhållande då barnen är små och kräver så mycket av föräldrarnas tid....så man hinner ju inte och orkar ju inte hitta på något kul tillsammans så ofta.Därför  är det ju lyx då man kan gå ut och äta eller göra något annat kul   på två man utan att ha hela svansen med sig av familjen!
Trodde ni att vi i Las Vegas kunde bete oss normalt...nej nog måste ju humorn fram på ett eller annat vis...så därför bifogar jag foton som bevis...och som sagt vi känner varandra så bra att vi stör oss inte på den andras humor fast den kanske är lite porrig....som i detta fall  då Mikko hittade en stor planch med en snygg blondin på...så kläcker jag ur mig.."gå dit brevid och stå så tar jag ett foto".....och som sagt med vår humor så måste ju han ha en lite annan pose´ en den vanliga stå  mot kameran och le...nej han svängde ju sig mot tjejen och ville ju absolut klämma på skinkan...och jag står och viker mig dubbel av skratt och försöker se till  att bilden inte blir suddig!!Det var ju lika i fjol då han hittade en staty med många brudar ...nog tyckte han att han måste tränga sig dit i mitten (skall också lägga med det foto från i fjol).
Men plötsligt var det min tur och ta en pose och Mikkos tur att fota..hittade ju en naken staty ..."so just say cheeese and smile"  och snyggt foto blev det.Tyvärr räckte mina   armar inte ända upp ;)
Lovar att varken vardagen eller våra semestrar kan bli tråkiga då två sådana  idioter som vi med samma humor släpper löst...Viva Las Vegas.
Finn ett fel...vem hör inte till bilden ..hahah!!!!
 
Glimten i ögat!!
Armarna räckte inteända upp ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar