tisdag 9 februari 2016

Nu bombar jag ....

...er med reseinlägg från min födisresa till Las Vegas.Det ä en stad som jag tror många skulle villa besöka...så nu skall ni få en chans att så här via datan följa med vad som händer i Vegas denna vecka då Lizzie from Finland anländer dit.Egentligen heter det ju att .."What´s happens in Vegas ..stays in Vegas"...så en del hemligheter kommer jag väl lämna dit och inte skriva allt ut på bloggen :)
I alla fall far jag inte dit och beter mig som en full finne och ropar och skriker och svär....tror bestämt att min alkoholfria linje fortsätter också där så som på våra andra resor och hemma.Har insett att jag kan ha skitkul utan alkohol och mår så  mycket bättre...verkar ju riktigt som man börjar få förstånd då man närmar sig 50 ..heheheh...det tog ju  sin tid att mogna till!!Att resa och få uppleva härliga platser är tusen gånger bättre än att vakna upp med en förbannad baksmälla och smak av kattpiss i munnen + en hel massa minnesluckor. 
Nu har jag snart suttit här på Arlanda i 4 1/2 timme i väntan på på etapp två som tar mig till New York (EWR)...härligt med gratis internet så man kan fördriva tiden att blogga och se vad vännerna på fb hittat på då det är fastlagstisdag  och läsa nyheter osv...googla och kolla nya resor .....jo ni läste rätt ...googlade faktist in mig på Norwegian och såg på mera resor.Nu då jag lämnat tobak,kaffe och alkohol....så blev jag istället beroende av resor ..hahah...men det är  absolut ett bättre val.
Nu är det boarding....så nästa nyheter blir direkt från jenkkilandia!!!
 
10.40 tar flyget mig till Usa

 
 
#morgontrött#osminkad#väntarpåtakeoff#

 
Gillar att komma tidigt till flygplatsen..ingen rusning

 
 
Rusning i luften..inte bara ett och två flyg per dag...

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar