lördag 20 augusti 2016

Ett party in min smak.

Älskar att ordna fester och fixa och dona.Igår hade vi det traditonella familjekräftpartyt...en liten försmak på hösten.Tycker det lite hör hösten till att sitta i mysigt sken av en massa ljus och knapra i sig dom goa kräftorna.

Vi brukar nog äta ganska mycket kräftor längs med hösten....det är så roligt att alla sitta samlade och ha tid att vara med varandra och  snarvla om ditt och datt.
Vardagen är så hektiskt med en massa olika tidtabeller att passa så därför är det så mysigt att ordna till kräftpartyn.

Har inte på länge ordnat för vuxna kräftparty...har haft till tradition att ordna i stugan och bjuda in alla våra trevliga stugvänner och på samma gånga ha en liten såndär avslutning på sommaren....men nu har inte blivit på ett par år.

I fjol åkte jag ända till Californien på ett kräftparty som min kompis ordnade biljetter till....alltså dom ordnar varje år på Ikea i Californien kräftparty .I år kommer jag att missa det party...synd för vi hade jätte roligt.Men kanske det blir i nästa år.

Här kommer det lite foton från vårt lilla kräftparty.
 
Stora och praktiska porslinstallrikar för festen
 
 
 
Bilden blev lite suddig fast jag inte tog en ända snaps :)
 
Festfixaren Lissu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar