torsdag 18 augusti 2016

Så var det dags igen.

Skolstart! för kidzen!!För många är augusti ännu en sommarmånad .....men jag  tycker mig känna höst i luften då  man i affärerna ser att klädfärgerna börjar bli  mörkare,en massa olika skolsaker till salu och som pricken på i ...skolstart idag!!

Nu är vi tillbaka i vardagen i vår familj...vart for sommaren...tyckte just det var skolavslutning och dom kom hem med sina betyg och nu är det dags igen för kidzen att kämpa på några månader innan jullovet är här.

Men visst tror jag att många tycker det är rätt så skönt att komma in i vardagsrutinerna ...själv skall jag börja fixa,trixa och inreda här hemma och då är det skönt att få göra det i lugn och ro då kidzen är i skolan....så för mig betyder vardagen också mera egen tid.

I morron då dom är i skolan skall jag förbereda här hemma för ett litet mysigt familjeparty...mera om det i bloggen.
 
 
 
Skickar solsken till er alla då vädret är så grått :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar