onsdag 31 augusti 2016

Grönt är skönt...

...och lovar att denna gröna kaftan som jag köpt är hur skön som helst.
Var uppe och jobbade i Spa denna vecka och såg att dom hade denna härlighet till försäljning  för halva priset.

Har länge dreglat efter denna Calvin Kleins härligt gröna kaftan i ett tunnt härligt materil ...men priset som varit på prislappen  tyckte jag var lite för saftigt för mig så jag fortsatte på avstånd beundra detta fina klädesplagg.Men som sagt nu var det då halva priset bort och två kaftaner kvar....stog och funderade varje dag ...köpa eller inte köpa that´s the question.Men som jag poenterat tidigare ...att då man känner riktigt djupt inne att detta är just den sak jag vill ha....ja då skall man absolut göra slag i saken....för annars vet jag hur det harmar då du efteråt ser att det är slutsålt och det inte mera går att få tag på den.Som det gick med den fina Ikea världstavlan som jag ännu inte fått tag på..synd.

Nå i alla fall så kom det en kund och köpte den näst sista kaftanen och då visste jag ...nu slår jag till...den sista skall bli MIN.
Provade den och kände på mig att den här kommer att få komma med på många resor.

Kan se mig själv ombord på Harmony of the Seas då jag står på deck och den varma karibiska vinden sveper i kaftanen,jag blickar ut över havet på solnedgången och vet att jag är världens lyckligaste Lissu.
Denna gröna färg kommer att passa super bra då jag får  mig en fin solbränna och till denna outfit skall jag köpa några guldfärgade smycken som kommer att vara pricken på i.Man kan hitta fina guld fejk smycken på Glitter eller H&M.

Ett tack till Calvin Klein för snygg design på kläder.
Brukar köpa Calvin Klein då jag är till Usa , hittar förmånliga CK kläder på olika outlets.
 

 
 
 
 
 
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar