torsdag 2 februari 2017

Försenade nyårs selfien

Jag har ju tidigare skrivit att oftast är det jag som står bakom kameran och är sällan med på foton.
Våra julfoton blev tagna av mig så på dom fotona fanns jag inte heller med.
På nyåret bestämde jag mig att fan nu tar jag några selfie att jag också någon gång får vara med på bild.

Hade pyntat lite upp mig till nyåret fast vi bara var hemma...tycker det är roligt att  sminka mig och någon gång klä upp sig i finklänningen här hemma då man oftast rusar runt med några gamla, utslitna mysdresser.

Så nu bjuder jag på mig själv med lite selfie från ny året och de nya året 2017 har precis börjat så bra som jag önskade mig.Hoppas ni andra också fått en fin start på 2017....hoppas det blir ett lyckans år åt oss alla.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar