tisdag 7 februari 2017

Tystnad och bara jag

Oj vad jag kan njuta av att ibland helt få bara vara för mig själv....som idag.Mikko förde kidzen till skolan och sen for han och simma .Medan jag ligger länge och sover och den känslan att du vaknar helt av dig själv och känner dig utvilad....ingen klocka som väcker dig 4.20.
Allt är tyst här hemma ...det är bara jag....känslan går inte att beskriva!!

Många är ju sådana som vill ha full rulle hela tiden runt sig medan andra njuter av tysthet och att  ibland  få vara bara för sig själv.
Visst tycker jag det är hur kul som helst med familjen runt mig,vänner och också ha mycket rulians runt mig....men ibland vill jag ha helt tvärtom...tomt och tyst!!!

Idag känner jag att kroppen fått vila och känner sig redo ....... öppna bloggen i morron så får ni veta vad för roligt jag nu igen har på gång.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar