måndag 11 januari 2021

Sviten på Grace

Skall till först skriva att detta inlägg är inte samarbete med Viking Line men vill skriva om min favorit svit just därför för att jag jobbade denna vecka som svit värdinna eller vad man skall kalla det. 

 

Det finns 4 sviter i fören på Grace , 2 på deck 7 och två på deck 8.

Varför jag just gillar den här sviten bäst är för där finns jacuzzi förstås och sen gillar jag den mörka moderna inredningen ( svart och grått).

 

Priset för att kryssa i sviten är rätt ju rätt saftigt men ändå har vi dom i god användning hela tiden.

 







 Vek handduken och toarullen så där fint.

Det var en riktigt rolig arbetsvecka och det är alltid lika roligt då sviten är färdigstädad och du stänger dörren för att ta emot förväntansfulla gäster och alla är lika nöjda då dom öppnar dörren.

 

 

Vet ju själv spänningen då man öppnar hyttdörren då vi brukar kryssa i Karibien eller liksaå då man skall övernatt på hotell eller i någon stuga så  känslan när dörren öppnas är alltid lika härlig. Kanske inte familjen tycker om då jag öppnar dörren för dom vet att det blir för dom att stå en stund och vänta att jag får en massa fina foton till mitt arkiv så länge allt är orört och ny städat.



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar