tisdag 24 maj 2022

Sparlåga

Hallåj alla som väntar på Usa/California news så får tyvärr vänta lite till. Bloggande är nu lite på sparlåga för jag har varit så otroligt jetlaggad så dygnsrytmen har varit helt åt skogen. Vi är 10 timmar eftet här så när ni går och lägger er så då först börjar vår dag.

Sen  är här så mycket jag  vill se och göra då jag inte varit här på över 2 år så vill snusa runt på alla bekanta och nya platser istället för sitta och blogga.

Men kommer nog uppdatera om min resa , synd bara att tiden rusar iväg har redan snart varit här en vecka.

Men som sagt är världens lyckligaste att äntligen kunnat komma tillbaka till (Soliga)Californien. Soligt innanför parentes för det har faktiskt inte varit många soldagar , men inget att sörja över.

Passar på då det varit mulet att åka runt och shoppa , dom har lovat fint innan jag skall flyga hem så skall nog hinna med beach life också.

På Instagram uppdaterar jag hela tiden. Så ni som vill följa mig så sök på settelaitinen.

Inte fy skam att njuta av dessa vyer på semestern.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar