måndag 14 oktober 2013

Ändast tomten,tanten,tönten....whatever ...


Fly on the wings of  Love!

I moron på himlen ser ni det här;))
...är vaken;)Nog e de lite resfeber i kroppen måste jag erkänna.....men den riktiga känslan kommer nog först att komma sen då jag från flyget börjar se ljuset från Los Angeles alla lampor....den känslan går inte att beskrivas i ord.Jag har varit me dom det redan ett antal gånger(tror de blir tionde gången)...och det är ALLTID lika fint att se när man  närmar  sig "The city of Angels".Kom hem rätt sent ikväll från jobbet så det har varit ganska tufft med tiden måst jag säg...fått tävla med klockan...men i moron ska jag bara lata mig på flyget...hjälper int att jag öppnar dörren i flygplanet och försöker springa före;))Nä .. idag e jag som sagt illa tvungen att SITTA mååånga timmar vare sig jag vill eller int....när jag nu promt ska till mitt kära Cali så e de bara o sitta sen;))Har mycke läsbart i kassen allt från thrillers till vanliga härliga Hänt extra,Allers m.m ...och jag som sku kunna jämföras med en papegoja som aldrig har truten fast kankse hittar nån trevlig vän.. typ "ska vi snacka lite kompis" och vips så är den flygresan över..men har ju nog en del "univelka "så kankse ögonen far fast redan på väg mot Helsingfors.Men som sagt ..."I´m ready for take off" och om några timmar startar en ca 3 veckors härlig semester.Roligt ni alla som njöt i somras och skröt om er semester;)))Nu banne mig e de min tur och semestra  och njuta av solen och värmen...medan ni kanske småningom står tidigt på moronen och skrapar bilrutan....då kan ni ju tänk på mig som har varmt och skönt;))))Ska ta med mig sol o värme i en burk till dom som vill ha när jag kommer hem;))När jag kom hem från jobbet  frågade jag kidzen va dom tycker då jag o M ska åka bort ett tag.... tjejen tog de lugnt o svarade ...Jag väntar så mycket på att gå till min kompis L:s 7 års kalas..killen var nog en aning sugen på att hänga med ...men glömdes hastigt bort då jag lovade att han skulle få köpa lite nya LEGO medan vi e på resa;))Nå till sommaren e de deras tur att få uppleva USA om allt går enligt planerna.Dom skulle gärna ha kunnat komma med redan nu...men tycker nu då M kommer första gången med så vill jag visa allt de härliga åt bara han...nästa etapp blir och visa kidzen vilket land mamsen älskar av allt på detta klot;))Nu mina nära,kära,släkt ,vänner ,ovänner,bloggvänner......om några timmar börjar ÄVENTYRET ...häng med här på bloggen eller sen int..it´s up to you;))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar