söndag 20 oktober 2013

Tiden lång...





....nej det blir den absolut inte.Man kan mera säga att tiden knappt räcker till;))) 
 Här är det full far från tidiga moron till sena kväll....det e shoppas,ischockey,beachen,träffa vänner ,åter ishockey...så jag tror jag är mera trött efter semester än jag var innan....för det e tuuuusen saker man vill se och göra och tiden e begränsad..och allt ska ske inom tre veckor...alltför kort tid.Så därför e tempot högt och gasen i botten.Två nätter och så anläder M..skall bli jätte roligt...hoppas bara jag kommer rätt då jag skall upp och söka han till LAX...de e inte bara en och två bilar på Friwayen...och inte två filar(4 tillsammans )som på våra motorvägar.Nä här e de typ sex,sju filar åt ena hållet och samma åt andra så totalt 14filar i bredd och fullsmockade med bilar....så det måste jag nog säga att e ett stort minus här.Stackars jävlar som varje dag ska köra till jobbet i detta hav utav bilar..man tror de inte före man ser det med egna ögon.Men annars allt bra här ... det varit super fint väder ..palmerna svajar och jag myyyser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar