onsdag 23 oktober 2013

Äntligen

Huntington Beach ..PCH1!!!
Älskar att shoppa;))
Njuta av palmer och solnedgång..inte fy skam;)
Romantiskt;)))
..har jag min sambo här..fan va roligt!Nu har jag väntat på detta att få han övertalad att komma med hit och äntligen e han här...och skit kul kommer vi att ha..det lovar jag.Detta e vad vi båda behöver ..tid för oss själva och bara få va på tumis utan kidz.Kunna gå ut och äta och ta den tid vi vill ha på ett mysigt ställe ..istället för att med kidzen hastigt rusa till Mc Donalds på hamburgare,sen kissa,sen helts fördriva tiden på nån lekpark eller leksaksavdelning.Nu e det min sambos och min tur att få njuta av allt vad USA bjuder på och nästa gång är de kidzens tur och då gör vi det som intresserar dom;))I moron skall vi verkligen ha roligt ...vi skall till ett stället som säker många drömmer om att besöka e du sen ung eller gammal...Disneyland;))Oj det skall bli så roligt...man blir aldrig trött på det stället...kommer säkert ännu när jag är +80 och igång med rullatorn besöka Disneyland och tycka att det är lika roligt som det alltid varit.Slipper igen och åka mina favvo rides...Indiana Jones,Space mountain,Pirates of carribian...lovar att där finns för alla nånting e du sen liten,stor,ung eller gammal.Och så får jag ju gen en äkta finsk kram åt Musse Pigg...Me like!Vädret är super härligt..affärena är super härliga(börjar bli orolig hur jag skall få hem allt;))Ja va mer kan man säga allt e ju så superhärligt.Vistt måste jag erkänna att säker e vardagen för många här allt annat än superhärlig..inget hem,inga pengar,inga kläder, ingen hjälp...men att få va på semester så njuter jag verkligen av varenda minut...käääk redan har en vecka gott...vill INTE tänka på countdown.Ja och så vill ni väl veta va min sambo tyckte då han första gången såg Los Angeles,Californien...."Det är ju som att vara i en film";))Nog e det lite speciellt att se allt live som du faktiskt sett i många filmer..platser du känner igen osv.....Så nog ser det ut som det blir flera resor hit tillsammans med honom..han verkar gilla detta;)Nästa inlägg borde innehålla färska nyheter från Dinsneyland...
Go mat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar