tisdag 8 oktober 2013

Vecka 41..nu e de lite kvar;)


Denna skylt får jag snart se live.


Snart e jag mitt i smeten;))


Nu börjar det kännas på riktigt...nästa vecka den här tiden sitter jag på planet som tar mig till platsen på jorden där jag känner att jag hör hemma:)Det skall bli så super härligt att snart få se alla härliga ställen igen,möta mina härliga vänner där och kanske komma hem med nya vänner på fb listan:))Alltid roligt med nya bekantskaper:)Ni kanske undrar vad jag mest ser framemot när jag anländer L.A...det första e nog solen och värmen...saknar det så jätte mycket här i Finland.Det andra som jag ser framemot är att jag den 21 okt skall köra upp till LAX och möta min sambo som anländer första gången till USA(men inte sista;)Va kul att visa honom massor med fina,härliga ställen och att i oktober kunna gå och sätta sig ute på olika matrestauranger och njuta av vädret och den goa maten.Sen är jag ju jätte glad att vi kan gå tillsammans och se två NHL ishockespel med LA Kings..(denna gång missar han Ducks spelen i Honda Center..men han skall nog se Anaheim Ducks innan säsongen e slut... jag slapp verkligen och överraska han på sin födelsedag....han tyckte om sin presant lika mycket som JAG gör;)))Nu får ni slå ihop ett plus ett..så vet ni va presanten är;)))Ja som sagt konstigt att de alltid blir lika brådis inför take off dagen....hann ju med en frissa klassträff på veckoslutet..Tack T och alla som var med för en super duper härlig kväll ..detta gör vi om tjejer!!!Idag kom jag på jobb så nu är jag på jobb ända till söndag kväll ...sen hastigt hem o packa upp och sen packa ner..fixa o dona de sista säga hej o krama om kidzen och göra en lista va dom vill ha från USA(går allt enligt planerna så får dom komma med i juni och se USA för första gången:)))...och sen försöka få tag på någon timmas sömn så att jag hinner i go tid till bussen som tar mig till terminal2,Vanda flygfält 14 oktober!!Sen som sagt e de bara USA ca tre veckor framåt.....ni som vill se vad som händer over there..bara besöka bloggen ..skall försöka uppdatera så gott som varje dag....den som nu tycker att det är ett jäkla tjafsande om USA ..så uppmanar jag att Absolut inte öppna bloggen...för jag lovar NU blir det BARA nyheter från USA;)) Ett litet inlägg här på slutet varför jag e så lycklig.....måste nog tacka min sambo som i fjol sa att nu räcker det med att sitta och betala dyr hyra(vi betalade ca 920e för en trea i radhus,Åbo)Han köpte en fyra i höghus med den påföljden att kortning av lånet blev mycket mindre än vår hyra för  en trea.....så nu sitter han och ler då han ser att vi kan unna oss resor istället för att sätta alla pengar till hyra+att ingen av oss gillar att göra gårdsarbeten....så nu njuuuuuter vi av alla resor vi bara hinner,ork och har råd att göra.Tack min kulta<3
Snart vinkar jag åt er däruppifrån;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar