onsdag 30 oktober 2013

Hollywood och stjärnor..

Jag och E.T ;)

Jag och Obama;))


Bruce Willis som docka..helt otroligt!


Madonna.


Jag och John Travolta!


Hollywoods kändis par;)


Meryl Streep...skulle ju kunna tro hon e verklig;)


Lady Gaga som docka..helt otroligt!!


J Lo som docka.


Stjärnor!


Här börjar kändisarna dyka upp till premiär kvällen mitt i Hollywood;)


Hit anländer dom stora stjärnorna ikväll;)


Fixas inför premiären till filmen... Enders game!!


...stjärnor på gatan, vaxstjärnor på vaxmuseet och riktiga filmstjärnor....allt e möjligt i Hollywood;))Vi var upp till LA och såg på ishockey och blev en natt där uppe på hotell för att vi skulle följande dag spendera med att ströva runt i  Hollywood.Min sambo ville ju förståss se Walk of fame (med stjärnorna i gatan) sen såg vi Hollywood skylten på avstånd(hann tyvärr inte närmare skylten denna gång sen var vi till Madame Tussauds vaxmuseeum..alltså heelt super bra..en del dockor va ju så förbaskat likt orginalet att man faktiskt fundera två gånger e den äkta eller docka;)Sen hade vi ju sån tur att på Chinese teathre så var de premiär för filmen Enders games med bla Harrison Ford...så där riggade dom upp inför kvällen då alla gästerna(skådepelarna +alla andra kändisar) skulle komma...vi var en stund och försökte se om man skulle sett nån kändis..men de var så många andra än bara vi som var nyfikna så tyvärr bongade vi ingen kändis...men visst va de ju spännande att vara där mitt i smeten på en kändis premiär.Ja där ser ni allt e möjligt i Californien;))Men annars e ju väl själva Walk of fame o Hollywood inget speciellt...inte så glamour som man ser på bilder...man ser med egna ögon den bittra verkligheten...massor med uteliggaren som sover under träd,broar m.m...sorgligt men sant:(  Sen är där ju åxå en massa "pimpom" typer som man int har en aning om vilka doser dom tagit...måste ärligt säga ..faktiskt lite läskigt.Men åker du en liten bit vidare och kommer till Beverly Hills så ändrar hela omgivningen till lyx....men måste säga att jag själv tycker södra Californien är finare än området runt LA Downtown.Ja vad mera kan man säga...man känner ju sig själv som en stjärna då man får uppleva detta helt live;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar