måndag 14 oktober 2013

Resan börjar:)

Skall inte flygga med detta lilla plan  tog på skoj ett foto!

NEW YORK here i come


Welcome onboard...flight to New York/LAX!!Ja nu sitter man då här och väntar att få stiga ombord....väntan har varit lång(ända sen början på året) men nu äntligen är de dagen med stort D.Har en super bra fiilis ...visst känns de i ens moders hjärta att lämna sina kidz för ca 3 veckor...men kommer att ha min akku överfull laddad när jag kommer hem och kommer att känna mig glad,nöjd och kidzen kan säga att vi har en "super mamma";))Detta borde alla få göra i alla fall en gång i året fara och fylla på sin egen akku ...för som sagt i dessa hektiska tider så töms den ganska snabbt....till mina härliga kidz Mamsen löööve you all.Kommer hem med super fina prylar till er och världens största kram skall ni få då vi ses;)Ja mitt första stopp blir på den "lilla" flygplatsen New York...besökt den flygplatsen ett par gånger och de e mega..så Sette från Finland kommer känna sig en aning lost but so what...så gör många andra åxå;))Man e ju en van USA resenär så jag stressar inte upp mig för små saker.Nu skall jag snart sitta ca 8.40 timme i flyget med inget svängrum ..så det kommer kännas i  röven,benen ,huvudet,ryggen när jag stiger av planet..sen på det har jag ännu en lite 

6 timmars resa från NY till LAX...så nu fan får jag flyga för heeeela pengen;)))But it worth it  när jag landar på Amerikansk mark:)Ja som sagt nu börjar äventyret  och om en vecka skall min sambo genomgå denna samma flight ,en test och se om jag får han USA hjärntvättad eller om han aldrig mera orkar flyga denna strecka...nog hade han resfeber där hemma såg jag då han följde mig ....ok folks now the boarding have start...kramis till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar