fredag 18 oktober 2013

Halloween närmar sig...

Bilden googlad

...och det märks nog överallt:)Oj va jag myyyser ..håller på att krypa ur skinnet då jag ser alla pumpkins,halloweenkostymer,halloweenkort,halloweendekorationer....jag säger bara "oh my god;)Får se om jag får hem alla halloweenprylar som jag vill ha..helt super härliga grejer och ännu till så har jag ju den turen att dom är på Sale 50% off...kan jag ha bättre tur...nä det kan  jag int:))Så jag tror att vårt Halloween firande hemma med kidsen skjuts upp till den 16 november ..då skall hemmet pyntas så till den max.Har alltid sen jag var här första gången i USA förälskat mig i Halloween  och mina bästa filmer e ju förstås hela collection av halloweenfilmerna (som jag har hemma;)Kidzena älskar då vi pyntar hemma och klär ut oss...och dukar upp med en äkta Halloween middag.Som jag berättat så skall vi den 23 och fira Musse piggs Halloween party på Disneyland..och den 24 oktober så blir det ett helt annat Halloween party...vi skall till ett annat nöjesfält(Knotts berry farm ) som dom lagat om till Knotts Scary farm...med riktiga människor utklädda till blodiga,hemska spöken:))Fy faaan va jag kommer att älska det..har aldrig varit på detta evenamang förut här i Cali...och före de skall vi och ut käka Halloweendinner...skall försöka få massor me scary pictures.Månne man kommer att kunna sova efter den kvällen....tur att min host family inte bor på Elmstreet;)))Ni minns ju säkert night mare on Elmstreet med Freddy Kruger.Ja som ni ser tiden blir nog inte lång här i Cali;))Nu och söka hyrbilen och sen ut och cruisa..jihaa!!
Såg detta då jag var ut och gå:))



1 kommentar:

  1. ja sku så vila fara ti universal studios på halloween, för dom har bl.a. the walking dead tema där, o älskar dn serien :D knotts berry farm sku nog oxå vara kiva, både på halloween o annars oxå :)

    SvaraRadera