torsdag 31 oktober 2013

Slutspurt!!

Så rusar dagarna iväg då man har roligt och trivs;)Tänk att snart har jag min härliga semester över ..men hunnit med mycket här i Californien....De ha varit full speed från moron till sena kväll... man har ju i alla fall haft semester från alla vardags sysslor...skönt!Nu har jag då min egen akku laddad till 110% så nu skall jag krama om kidzen och ha mysigt då jag o M kommer hem på lördag!!Lovar att vi kommer ha en liten försmak på julafton....bagagena e sprängfyllda med prylar + att vi kommer att måste betala extra för ett extra bagage... jag har verkligen shoppat;)))Tror vi alla i familjen kommer att myyysa då väskorna öppnas ...allt från härliga leksaker till super fina märkeskläder.Nu var det faktiskt bra tid att vara här  (kursen råkade vara bra;)..så för oss var här alltså jätte billigt att shoppa;))Får vänta tills nästa gång nu så jag kan shoppa mera ...här e ju så fina klädaffärer...allt från GUESS,PINK,Viktoria Secrets,Ross,Macy´s,Converse...m.m.Men ännu en gång om någon funderar att vad som är dålig här så är det nog trafiken....alltså den tar ju aldrig slut.....bilar,bilar,bilar och åter bilar.....Det tror jag skulle vara det tyngsta med att ha en vardag här..att varje dag sitta i dom här förbannade bilköerna..tyvärr:(  Och det sista miiiinuset på denna resa ....en förbannad lååång flygresa hem;))Skall då jag kommer hem blogga mera om min resa...för nu har jag faktiskt inte hunnit uppdatera så mycket som jag hade tänkt här på bloggen...tiden e knapp och man vill ju få ut allt av sin resa då man äntligen är här....Men återkommer då jag e back in Finland.PS!
En sak som man bara måste äta då man e här e ju Cheescake(orginal;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar