tisdag 8 juni 2021

Sommarjobb

Nu har jag då skrivit på mitt sommarkontrakt och får stoltsera att jag har sommarjobb. Känns lite konstigt att prata om att jag sommarjobbar,  men vi är ju ännu permitterade och ingen vet hur hösten ser ut så därför ger dom inte längre kontrakt. Men glad i alla fall att jag nu kan planera sommaren och vet att jag är varannan vecka ledig. Till på det så har jag en vecka semester i slutet på juli.

 Det känns lite konstigt för vet inte  när jag senast haft semester på sommaren , brukar ofta ha 5 veckor semester på hösten då jag brukar vara en månad i Usa. Nu kan jag säkert inte ännu  i höst resa dit men så fort det öppnas så far jag.

 

 

 

Tills dess så skall jag njuta av vår vackra skärgård och alla fina solnedgångar nu då jag har jobb hela sommaren.




 

1 kommentar:

  1. Sommarjobb, vilket trevligt och positivt uttryck i dessa tider. Kollade igår på biljtter till Gdansk- aaaah!

    SvaraRadera