onsdag 15 oktober 2014

Frågor,frågor,frågor!!

Är ingen Lotto miljonär...är riktigt en hederlig vanlig arbetare!
Dom jobbar också övertid på "övrevåningen" ;)
Har faktiskt fått en del frågor (en del lite på skämt,men också på allvar)...."Har du vunnit på Lotto"??!!Kan inte annat än att lägga mitt leende på läpparna och lugnt svara NEJ! Så nu vet ni det alla släkt,
 vänner,bekanta,bloggläsare och skulle jag ha vunnit på Lotto så skulle ni nog fått veta det. Jag kan ju i och för säga att jag på sett och vis fått en lottovinst som är: ett bra jobb med mycket ledigt och bra lön ...som i sin tur gör att jag kan uppfylla mina
 största drömmar att resa.Sen ett annat säkrare sätt att få pengar i spargrisen än att Lotta är att jobba övertid om man har möjlighet....nu blev jag ett par dagar extra på jobb och ser redan framför mig då dessa två  extra dagars lön far i min resespargris.På detta vis är man ett steg närmare målet av resan....kämpa,kämpa,spara kämpa,svettas jobba,inte slösa till något onödigt...detta är i alla fall mitt recept hur  jag har råd att resa så mycket.....och jag lovar att det  är värt ALLT arbete/sparande då du har resan beställd och du sitter på flygplatsen och väntar på take off .Som nu i mitt fall...kommer att igen en gång få vara världens lyckligaste då jag på vändagen 2015 sitter på flygfältet redo för take off till Los Angeles, Californien och får stanna där i tre hela veckor med min familj...och som förut så kommer jag att blogga från Californien under min tid som vi är där.
Man får lämna bort mycket om man vill och resa....men det är värt allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar